Feltöltés dátuma: 2018.07.05.

Receptsarok – Brazíliából

Brazil hal

Idén lapunk minden számában egy-egy nagyobb országot vagy régiót tervezünk körbejárni a diabétesz kapcsán, most Brazíliáról olvashattak. Szeretnénk ezt a kitekintést a konyhában is megmutatni, olyan más ízvilágot hozni, ami könnyen illeszthető a diabéteszes étrendhez.

1 adag tápanyagtartalma:
Energia Fehérje Zsír Szénhidrát
224 kcal 26 g 6 g 15 g

Hozzávalók 6 adaghoz:

Keverjük össze a lime-lét, köményt, paprikát, fokhagymát, sót, borsot egy tálban, a halakat dörzsöljük be a fűszerkeverékkel. Takarjuk le, tegyük a hűtőbe minimum 20 percre, legfeljebb egy napra. Hevítsük fel az olívaolajat egy edényben, hirtelen pirítsuk meg a hagymát 1-2 perc alatt. Vegyük vissza a hőmérsékletet közepesre. Tegyük az edénybe a csíkokra vágott kaliforniai paprikát, a halat, a kockázott paradicsomot, egymást követő rétegekben. Öntsük rá a kókusztejet. Fedjük le az edényt, főzzük 15 percig, néhányszor keverjük meg. Keverjük bele az aprított koriandert, majd főzzük addig, amíg a hal megpuhul, körülbelül 5-10 percig.

További brazil receptek:

Megjelent a diabetes2018/3. számában

Szeretne közvetlenül értesülni az újdonságokról? Megrendelési információk

 

A szerkesztőség megjegyzése: az optimális cukoranyagcsere eléréséhez az oldalakon hirdetett termékek alkalmazása esetén is feltétlenül szükséges a beállított diéta,
a rendszeres mozgás, és az orvosa által rendelt gyógyszerek használata, valamint a rendszeres ellenőrzés! Minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!