Érezze biztonságban magát és szeretteit!
A mai modern, rohanó világban sajnos nincs időnk és lehetőségünk vigyázni egymásra. Sajnos egyre több az idősek kárára elkövetett bűncselekmény, és sajnos mindennapossá vált, hogy egy utcán rosszul lett betegen átlépnek a járókelők… A családok a munkájuk vagy a földrajzi távolság miatt nem tudnak mindig az idős családtagjaikkal lenni, állandóan felügyelni őket, mégis szeretnék biztonságban tudni szüleiket, nagyszüleiket. Ezen problémákra kínál megoldást az SOS 911 szolgáltatása, melyről Dr. Boldizsár Tamás tulajdonossal beszélgettünk.

– Hogy tudná összefoglalni egy mondatban a szolgáltatásuk lényegét?
– Bármilyen vészhelyzet, például egészségügyi, baleseti, támadás, betörés észlelése esetén – a nap 24 órájában – egy gombnyomásra indul a szakszerű segítség.
– Kiknek ajánlja a szolgáltatásukat?
– Korunk forradalmi, innovatív segélyhívó szolgáltatása egy különleges segélyhívó eszköz, egy SOS-okosóra által nyújtott gyors, hatékony segítségnyújtás időseknek, gyerekeknek, vállalkozásoknak, egyesületeknek, természetjáróknak, vadászoknak, fogyatékkal élőknek és minden olyan embernek, aki
- egyedül él, nem számíthat senkire;
- szülei, rokonai messze élnek tőle, nincsenek állandó, 24 órás felügyelet alatt;
- ágyban fekvő beteg és nehezen kér segítséget;
- szeretné gyermekeit biztonságban tudni akkor is, ha épp nincs velük.
Mindenki szorong, ha nem érzi magát vagy szeretteit biztonságban.
– Mi a segítségkérés folyamata?
– Kollégánk igény esetén telepíti az ügyfélnek a segélyhívó rendszert. A kihelyezéskor mindenre kiterjedő oktatást kap az ügyfél a mindenkori sikeres segítségkérés érdekében. Az okosóra vészhívó gombjának megnyomásával egy hívás indul el a diszpécserközpontba, ahol szakképzett mentésirányítók, mentőtisztek és orvosok dolgoznak. Azonnali kétoldalú kommunikáció jön létre a segélykérő és a diszpécser között. Diszpécser-programunk a beérkező híváskor egy adatlapot jelenít meg, mely tartalmazza a biztosított esetleges betegségeinek leírását, a szedett gyógyszereit és minden olyan információt, amely fontos lehet a segítségnyújtás során. Megjelenik a képernyőn továbbá a biztosított GPS-koordinátája, így pontosan meghatározható a segítségkérő helyzete. A rendelkezésre álló információk alapján a diszpécserek döntik el, hogy milyen segítség induljon, és hogy pontosan hová menjen.
– Miben egyedi az önök szolgáltatása? Miben tudnak többet adni az ügyfeleknek?
– Szolgáltatásunk azért különleges a többi segélykérő rendszerhez viszonyítva, mert az eszköz és a szolgáltatás
- nem helyhez kötött;
- mindig a biztosított csuklóján van;
- kétirányú kommunikációra képes;
- éjjel-nappal rendelkezésre állunk;
- tudjuk a biztosított pontos helyzetét;
- adatlap alapján rengeteg olyan információval rendelkezünk, amely a segítségnyújtás alapjául szolgálhat;
- saját látogatószolgálattal rendelkezünk;
- igény szerint különböző orvosi eszközöket helyezünk ki, amelyek naponta több alkalommal információt küldenek a beteg állapotáról (vérnyomás, pulzus stb.);
- az érdeklődők vagy új előfizetők ingyenes orvosi állapotfelmérésen vehetnek részt, ahol szív- és érrendszeri kockázatelemzést végeznek orvosaink, Dr. Biszku Zsuzsanna, Dr. Szombathelyi Tibor és Dr. Kovács Zoltán;
- az érdeklődőknek szerződött partnerünk, Dr. Schéder Ákos termokamerás hajszálér-keringési vizsgálatot végez budapesti központunkban, október 31-ig teljesen ingyen.
– Milyen akciójuk van jelenleg?
– Házaspároknak vagy testvérpároknak „egyet fizet kettőt kap” akciónk van a segélyhívó eszközökre és a havidíjakra. Október közepétől indul egy új kampányunk, melynek keretén belül az említett orvosi eszközt, egy online funkciós, GSM kártyás vérnyomásmérőt adunk ajándékba. Állandó akciónkban a szolgáltatás már havi 1900 forinttól elérhető.
A tragédia önnél is bekövetkezhet!
Ne habozzon, hívjon minket még ma!
Ne feledje, egy gombnyomás a segítség!
Ne habozzon, hívjon minket még ma!
Ne feledje, egy gombnyomás a segítség!