Szerző: Nagy Gyuláné Tajti Éva Feltöltés dátuma: 2017.12.15.

Pirítottzöldség-tál

1 adag tápanyagtartalma:
Energia Fehérje Zsír Szénhidrát Foszfor Kálium
176 kcal 4,9 g 9 g 16 g 108 mg 520 mg

Hozzávalók 4 adaghoz:

Az idénynek megfelelő zöldségeket számunkra szimpatikus darabokra aprítjuk, majd könnyű húslevesben vagy alaplében leforrázzuk/enyhén előfőzzük. Ezután leszárítjuk a zöldségeket, és fokhagymás petrezselymes vajon hirtelen lepirítjuk, figyelve, hogy a vaj ne égjen meg. Amennyiben sütőálló a serpenyőnk, akkor abban, ha nem, akkor átrakjuk a zöldségeket egy hőálló tálba és úgy tesszük 180 fokra előmelegített sütőbe, majd készre sütjük.

Receptek a témában:

szerzo

Nagy Gyuláné Tajti Éva

A Semmelweis Egyetem Ápolásvezetés vezető dietetikusa. Szakterületei: nefrológia, hipertónia, diabetológia. A Humán Táplálkozási Szakmai Kollégium tagja.


Szeretne közvetlenül értesülni az újdonságokról? Megrendelési információk

 

A szerkesztőség megjegyzése: az optimális cukoranyagcsere eléréséhez az oldalakon hirdetett termékek alkalmazása esetén is feltétlenül szükséges a beállított diéta,
a rendszeres mozgás, és az orvosa által rendelt gyógyszerek használata, valamint a rendszeres ellenőrzés! Minden esetben kérje ki kezelőorvosa véleményét!
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg kezelőorvosát, gyógyszerészét!